close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות מזון סופר פרימיום לכלבים

מערכת שורשיד אב, תשעט15/08/2019

שינוי שצריך לעשות לכלבים הוא פשוט להחליף את סוג האוכל. במקום לקנות את האוכל הרגיל שאתם קונים, תתחילו לפנק אותם ע"י אוכל סופר פרימיום לכלבים

תגיות:
מבטיחים לעצמכם שממחר תתחילו לעשות כושר ולאכול בריא ודוחים זאת משבוע לשבוע? כן, אין ספק שלא קל לשנות הרגלי תזונה. אבל אם אתם דוחים את השינוי לעצמכם, אין סיבה שתדחו גם לכלב שלכם. מדוע? כי השינוי שצריך לעשות לכלבים הוא פשוט להחליף את סוג האוכל. במקום לקנות את האוכל הרגיל שאתם קונים, תתחילו לפנק אותם ע"י אוכל סופר פרימיום לכלבים. למה לנו? אתם שואלים את עצמכם. ובכן, להלן כמה סיבות ויתרונות של סופר פוד להולכים על ארבע.

1. השפעה ישירה על הפרווה – ככל שהאוכל איכותי יותר, כך הפרווה של הכלב שלכם תיראה טוב יותר. קונים לו את האוכל הכי זול כי הכל
נראה לכם אותו דבר? את ההבדל תראו גם אם לא תקנו לו סופר פוד אלא רק תעלו רמה מהאוכל הכי זול לרמה השנייה מבחינת איכות. רוצים פרווה בריאה ומבריקה? רוצים עור בריא? תעלו לכלב שלכם את רמת האוכל. ניתן לרכוש מזון מבחרות שונות כמו למשל פורינה.

2. שיפור מערכות גוף הכלב - הידעתם שניתן למצוא היום אוכל לכלבים שכולל ספירולינה, שיכולה לסייע למערכת העיכול ובין היתר להפוך את היציאות שלו לקלות יותר? ישנו גם אוכל לכלבים שכולל שמן זית המסייע להסדרת מערכת החיסון ומניעת תגובות דלקתיות וגם אוכל שכולל שמן זרעי פשתן שמכיל אומגה 3.

3. חיוני להתפתחות תקינה - כמו אצל בני אדם, כך גם אצל כלבים, תקופת התזונה החשובה ביותר היא השנה הראשונה לחייהם. לכן תמיד מומלץ לתת לתינוקות חלב אם מאשר פורמולה. אחרי שהגורים מסיימים לינוק, חשוב להאכיל אותם במזון איכותי. אמנם מדובר במזון יקר יותר מאוכל לכלבים בוגרים, אבל שווה להשקיע במזון עוד יותר טוב ולדאוג שהוא יהיה סופר פוד. הרי אוכלים לא רק כדי לשבוע, אלא גם כדי להתפתח בצורה תקינה ושתשפיע לחיוב על בגרות הכלב.
5. מזון מושקע - חברון המזון לכלבים וחתולים משקיעים בפיתוח, אבל החלק בו הפיתוח הוא המתקדם ביותר, וזה שזוכה למחקר מעמיק במיוחד, נמצא בסופר פוד. וטרינרים מעורבים בתהליך ותמיד עובדים על שיפור האוכל. זאת הסיבה שצריך גם לעקוב מידי פעם בפעם אחר ההתפתחויות בתחום.

טיפים
• התאימו את האוכל לכלב ולא להפך - החלטתם להעביר את הכלב למזון איכותי? מזל טוב. חשוב להתאים את סוג המזון לכלב במיוחד אם יש לו בעיות מסוימות שמזון מסוים יכול לפתור.
• מעבר הדרגתי - אל תמהרו להעביר את הכלב ישר לאוכל חדש. למקרה שיש להם רגישות, חשוב לעשות זאת בצורה הדרגתית. הוסיפו להם כל יום אוכל חדש לישן בקערה, עד שלבסוף הוא יחליף אותו לגמרי. זה ייתן מספיק זמן לכלב להתרגל ולכם לראות האם יש לו רגישות. כן, גם לכלבים יש רגישות לרכיבים מסוימים ואפילו אלרגיות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה